XCENT QuickAuction SVF logo
 Nieuws rond de Globe Veiling

Augustus 2017.
Per 1-8-2017 hebben we het kavelgeld voor kavels tot 5 euro aangepast.
Door de toename van goedkopere kavels was het kavelgeld van 50 eurocent wel erg hoog geworden
Bij een opbrengst van 1 euro wordt het kavelgeld voor de koper 10 eurocent, bij twee euro 20 eurocent,
bij 3 euro 30 eurocent en bij 4 euro 40 eurocent.
Bij kavel met een opbrengst van 5 tot 25 euro blijft het kavelgeld 50 eurocent en bij een hogere opbrengst 1 euro.

Augustus 2015.
Per 1-1-2015 is de fusie tussen 'De Globe' en 'Philatelica' tot stand gekomen;
'Samenwerkings Verband Filatelie' is daar uit ontstaan.
De internetveiling was al vanaf 2008 in staat ook leden van 'Philatelica' van dienst te zijn
maar er moest natuurlijk nog wel een naamswijziging plaatsvinden; van Globeveiling naar SVFveiling.
Tevens is het aantal kavels per scherm gewijzigd van 10 naar 15.

Augustus 2008.
Het is mogelijk gemaakt dat behalve leden van de Globe ook alle leden van verenigingen
die zijn aangesloten bij Philatelica, zich kunnen registreren. En vervolgens kunnen zij dus ook bieden.
Deze leden kunnen ook kavels inbrengen voor deze veiling.
Voor informatie hierover kunt u een mail naar de beheerder sturen voor nadere informatie.
(mail: via 'Mail de beheerder' in het bovenmenu.)

Maart 2008.
De mail met de rekening naar de kopers is aangepast in verband met:
- Aangepaste tarief voor aangetekend verzenden.
- Ander rekeningnummer (ivm problemen met internetverbinding voor zakelijke rekening).

December 2007.
In het afgelopen jaar is er één probleem naar voren gekomen dat nu aangepast is:
- Bij gelijke biedingen door verschillende personen werd de bieding soms niet goed afgehandeld.

Oktober 2006.
In de afgelopen periode zijn er een aantal wijzigingen doorgevoerd op de site, te weten:
- Een categorie waarin deze maand geen kavels voorkomt wordt niet meer getoond.
- Kavels voor de toekomstige maand worden zichtbaar op het moment dat de voorgaande reeks eindigt, dat betekent dus dat er geen overlap maar een exacte aansluiting van de veilingen zal zijn.
- De inzender betaalt geen kavelgeld. Hij betaalt 10% van de opbrengst. Dat betekent dat de inzender met uitzondering van portokosten voor het terugsturen, geen kosten heeft als het kavel niet verkocht zou worden.

Gebruikt u de "VORIGE" knop op uw browser om terug te gaan.

Driven by XCENT

Bieden alleen mogelijk voor leden van verenigingen aangesloten bij SVF.